22 May 2010

Window Shopping @ İstanbul

Vitrin düzenleme ve bu yöntemle müşterileri cezbetme tekniği yabancı moda markalarının Türkiye pazarına girmesiyle birlikte lokal markaları da hareket geçirdi. Vitrinde kıyafet sergilerken bunu bir konseptle, markanın değerleri ile bütün bir görünüm oluşturarak düzenlemek ve tekdüze olmadan müşterileri cezbetmek büyük marifet.


Yurtdışı örneklerinde Selfridges, Diesel, Liberty gibi markaların büyük bir başarıyla gerçekleştirdikleri bu yöntemi son birkaç yıldır İstanbul sokaklarında yerli ve yabancı markaların vitrinlerinde de görebiliyoruz artık.


Vitrin düzenlenmelerinde postmodern pazarlama teknikleri sık sık karşımıza çıkıyor. Aynı mekanda birbirinden ilgisiz ürünlerin bir arada sunulması, sanattan yararlanılması ve eklektik bir sunum gerçekleştirilmesi bu yöntemlerden sadece birkaç tanesi...



Beymen Blender Nişantaşı











Diesel Bağdat Caddesi





Düş Atölyesi, Sanatçılar Caddesi Kadıköy





Teşvikiye Caddesi, Nişantaşı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder